viernes, 29 de agosto de 2008

Mexico Fashion!

I've had an intense week, tomorrow I'm beginning exams and I've been a little burned out. However some things just make me happy, today for example I'm proud of writing about Fashion Week Mexico beacuse I believe that it's really important to know the national approach to fashion. Besides we're always complaining about how latin american fashion is somehow ignored, the only way of changing this is support it and make it grow.


He tenido una semana un poco intensa, mañana empiezan mis examenes y he estado un poquito estresada. Sin embargo hay cosas que siempre me ponen de buen humor, hoy por ejemplo estoy orgullosa de hablar de la Fashion Week México creo que es muy importante conocer las propuestas nacionales y apoyarlas. Siempre nos quejamos de que la moda latinoamericana esta reducida y la única forma de cambiar eso es apoyarla y hacerla crecer.


Fashion Week Mexico will take place in Campo Marte through October 20-25 in Mexico City. I'm very excited about it, already I'm finding out what designers will be exposing their Spring-Summer 2009 collections and if this event will be held publicly. I really hope so, it would be an amazing way creating a fashion culture in Mexico.



La Fashion Week México se realizará del 20-25 de Octubre en el Campo Marte en la Ciudad de México y yo por lo menos estoy averiguando que diseñadores expondràn sus colecciones Primavera-Verano 2009 y si se van a vender entradas al pùblico en general. Espero que si, es la mejor manera de hacer crecer la cultura de la moda en México

Below is the ad for fashion week Fall-Winter 08-09

Aqui esta el poster de la semana de la moda Otoño-Invierno 08-09



Further Information at:

Mas Informaciòn en:

Fashion Week Mexico

2 comentarios:

Anónimo dijo...

yeyy!!!
que chido! ya kiero ver a julia y renata y te amo!

besos

Doll legs dijo...

Bien dicho!! apoyemos a la moda mExicana!!